Overslaan en naar de algemene inhoud gaan

Aandeelhoudersvergadering en Jaarverslag Van Oord

Rotterdam, 21 april 2017 - De Algemene Vergadering van Aandeelhouders van Van Oord nv is gehouden op 20 april 2017. Het Jaarverslag 2016 is gepresenteerd. Er is een omzet behaald van EUR 1.713 miljoen en een netto resultaat van EUR 90 miljoen.

De jaarrekening is vastgesteld en op voorstel van de Executive Board en Raad van Commissarissen heeft de Algemene Vergadering van Aandeelhouders besloten tot een uitkering van dividend van EUR 39 miljoen. De Algemene Vergadering van Aandeelhouders heeft de Executive Board en de Raad van Commissarissen decharge verleend voor het bestuur over het boekjaar 2016 en het toezicht daarop.

De Commissaris van wie de zittingstermijn eindigde, de heer Jac.G. van Oord, is herbenoemd.

Het Jaarverslag 2016 is per 1 mei 2017 beschikbaar in druk, op onze website en in de Van Oord app (App Store en Google Play).

Contact Media Relations

Robert de Bruin

robert.debruin@vanoord.com

Robert de Bruin behandelt alle media vragen over Van Oord's corporate en internationale activiteiten. Bent u niet van de pers, maar heeft u wel een vraag? Gebruik dan ons contactformulier.

Bijlagen zijn rechtenvrij te gebruiken.