Overslaan en naar de algemene inhoud gaan

Van Oord publiceert Annual Report 2018

Rotterdam, 17 april 2019 - De Algemene Vergadering van Aandeelhouders van Van Oord N.V. is gehouden op 16 april 2019. Tijdens deze vergadering is het Jaarverslag 2018 gepresenteerd.

Het Jaarverslag 2018 blikt terug op een bijzonder jaar. Van Oord vierde in 2018 het 150-jarige bestaan van de onderneming, het verwelkomde 500 nieuwe medewerkers en breidde de vloot uit met nieuwe schepen. Ook de gunning van het iconische Afsluitdijk-project is noemenswaardig.

Verder geeft het Jaarverslag 2018 een overzicht van de in 2018 behaalde resultaten, de strategie, de omgeving waarin Van Oord zich als maritieme aannemer opereert, en de manier waarop het waarde creëert voor stakeholders. Het verslag geeft informatie over de financiële en niet-financiële resultaten van de onderneming.

Nieuwe digitale vormgeving

Het Jaarverslag 2018 is in volledig nieuwe vorm digitaal beschikbaar als webapp via onze website http://annualreport.vanoord.com/. De volledige PDF kan daar ook als geheel worden gedownload.  Tablet-gebruikers kunnen ook gebruik maken van de Van Oord app (App Store and Google Play).

Contact Media Relations

Robert de Bruin

robert.debruin@vanoord.com

Robert de Bruin behandelt alle media vragen over Van Oord's corporate en internationale activiteiten. Bent u niet van de pers, maar heeft u wel een vraag? Gebruik dan ons contactformulier.

Bijlagen zijn rechtenvrij te gebruiken.